FAQ
Kan jeg selv indlevere mine ting?
Ja. Du er velkommen til selv at komme forbi med dine ting på vores adresse Ryttermarken 2B, 3530 Farum i vores åbningstid. Du kommer bare forbi, når det passer dig, og du behøves ikke bestille tid i forvejen.
Hvor afhenter og leverer I?
Der er kommet en plet på mit møbel - Hvad gør jeg?
Er dette ikke nok til at komme pletten til livs, bør du kontakte os – helst inden pletten har siddet for længe. Vi har gode muligheder for pletbehandling, og vi kan i de fleste tilfælde fjerne pletten helt eller reducere den så meget, at resultatet bliver pænt. Ved vores vask og rens, fjernes samtidigt alt det “usynlige snavs”, som med tiden samler sig på møblet.
NB! Vi tager forbehold for at denne guide er vejledende, og vi kan derfor ikke garantere, at alle pletter og skjolder vil forsvinde eller forbedres ved brug af denne guide.
Kan jeg bestille over mail?
Ja det kan du! Vi har mange kunder, der bestiller over mail, og det fungerer fint. Vi besvarer mails løbende.
Er I forsikrede?
Ja. Vi har en forsikring hos Alm. Brand og er forsikrede på alle vores arbejdsudførelser.
Der er kommet en plet på mit tæppe - Hvad gør jeg?
Er dette ikke nok til at komme pletten til livs, bør du kontakte os – helst inden pletten har siddet for længe. Vi har gode muligheder for pletbehandling, og vi kan i de fleste tilfælde fjerne pletten helt eller reducere den så meget, at resultatet bliver pænt. Ved vores vask og rens, fjernes samtidigt alt det “usynlige snavs”, som med tiden samler sig i tæppet.
NB! Vi tager forbehold for at denne guide er vejledende, og vi kan derfor ikke garantere, at alle pletter og skjolder vil forsvinde eller forbedres ved brug af denne guide.
TÆPPERENSERIET København
KONTAKTINFO
Ryttermarken 2B, 3520 Farum
+45 44 99 41 41
renseriet@renseriet.dk
ÅBNINGSTIDER
Mandag | 7.00-17.00 |
Tirsdag | 7.00-17.00 |
Onsdag | 7.00-17.00 |
Torsdag | 7.00-17.00 |
Fredag | 7.00-17.00 |
Weekend | LUKKET |
DET FORMELLE
Privatlivspolitik
Behandling af data
Handelsbetingelser